Türkiye’nin tanıtımı artık mini diziyle yapılacak | Deniz, kum, güneş, tarih, kültür ve gizem dolu bir hikaye… Antalya Gambit yayında
Oluşturulma Tarihi: Haziran 07, 2025 13:09Turizm tanıtımında GoTürkiye ile dünya markası haline gelen Türkiye, turizm tanıtımında yeni bir kampanyaya imza attı. Turizmin başkenti Antalya bu defa oldukça farklı bir yöntemle, ilk kez mini bir diziyle tanıtılacak.
Haberin Devamı”Antalya Gambit” adıyla hazırlanan 10 bölümlük mini dizi GoTürkiye’nin Youtube sayfasında seyirciyle buluştu. Bertan Başaran’ın yönettiği dizinin başrollerini, ünlü sanat küratörü Lara rolünde Meryem Uzerli ile gizemli mimar Deniz rolüyle Kaan Urgancıoğlu üstlendi.Mini dizi ile Antalya yalnızca bir tatil destinasyonu olarak değil, aynı zamanda gizem, romantizm ve kültürle bezenmiş bir hikâyenin merkezi olarak sunuluyor. Bir gerilim filminin nabzını Akdeniz romantizminin cazibesiyle harmanlayan dinamik dizi, uluslararası izleyicilerin dikkatini Türk Rivierası’nın kalbi Antalya’ya çekmeye hazırlanıyor.Haberin DevamıAntalya Gambit, Lara’nın (Meryem Uzerli) lüks bir tatil köyünün plajında gizemli mimar Deniz’in (Kaan Urgancıoğlu) hayatını kurtarmasıyla başlıyor. Karşılaşmaları ilk başta kader gibi görünse de, dizi daha sonra bir sanat müzayedesi etrafında dönen ayrıntılı bir kedi-fare oyununu ortaya koyuyor ve ikiliyi antik şehirleri, gizli koyları ve şehirdeki göz alıcı geceleri keşfetmeye yönlendiriyor.DİZİNİN ZAMANSIZ YILDIZI ANTALYA10 bölümlük mini dizi Antalya Gambit, sürükleyici hikayesinin yanı sıra Antalya’nın büyüleyici özellikleriyle de öne çıkıyor. Nefes kesen manzaraları, ışıltılı kıyı şeritleri, ılıman Akdeniz iklimi ve köklü kültürel mirasıyla uzun zamandır dünya çapında gezginler için yıl boyunca bir ilham kaynağı olan Antalya bu defa da Antalya Gambit’e ev sahipliği yaptı. Antalya, keşif, stil ve ruhla dolu, Türk Rivierası’nın büyüleyici bir portresini çiziyor.TURİZM TANITIMINDA DÜNYA MARKASI “GOTÜRKİYE”Türkiye, Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı (TGA) tarafından oluşturulan GoTürkiye markası ile turizm tanıtımında bir dünya markası haline geldi. Türkiye, 200’den fazla ülkede tanıtım yapan GoTürkiye ile Youtube, Tiktok ve Instagram gibi sosyal medya ağlarında en fazla takipçiye sahip ülkelerden biri konumunda.Haberin DevamıTGA tarafından hazırlanan Antalya Gambit, turizmde dünya markası haline gelen GoTürkiye’nin YouTube sayfasından izlenebilir.
Haberle ilgili daha fazlası:#ANTALYA#Gambit#Turizm
Bu Haber Hurriyet.com.tr’den Alıntılanmıştır. Kaynak: https://hurriyet.com.tr/